onsdag, april 21, 2010

American Cola - real American style, real American taste

Savner du noget ærke-amerikansk cola, og er du simpelthen bare fyldt til randen af vrede, fordi du ganske enkelt ikke kan få lov til at nyde en ægte amerikansk cola her i Danmark? Så frygt ej, for Spar har løsningen på dine sorger!
Ja, som altid var jeg lige nede i den lokale Super Spar (der for øvrigt hedder Euro Spar nu), og her skulle jeg da lige have noget at drikke til min aftensmad (som også var købt der). Da faldt jeg over en hylde med dåser, der ved første øjekast lignede ganske almindelig Harboe Cola, men tvært i mod var det American Cola!


Som det (ikke) kan ses på billedet ovenover, stod der på dåsen: "real american style, real american taste." Yderligere var der en rund cirkel hvor der stod: "* Authentic * American Taste", så dette produkt måtte da bare prøves!

5 kr. + pant er ikke alverden, og da slet ikke når det er amerikansk... Men var det så pengene værd? Tja. Det smagte overraskende meget af Harboe Cola, men dog med et mindre twist. Jeg føler mig ikke specielt meget mere amerikansk, efter at have drukket to dåser af denne cola. Alligevel har jeg købt to mere. Måske virker det, hvem ved? ... In America!

2 kommentarer: