fredag, november 20, 2009

KONGREGATE - Flashspil/onlinespil med achievements


I går viste jeg dig hvordan man målte ting online. I dag skal jeg vise dig en fantastisk side med flashspil.


Det der gør lige nøjagtig Kongregate så speciel, frem for alle mulige andre sider med flashspil, er at man her kan gennemføre achievements ligesom på Xbox 360. Disse achievements findes dog desværre ikke på alle spil, men de fleste populære spil har achievements. Og hvad kan man så bruge det til?

Tjoe, umiddelbart absolut intet. Når man gennemfører en achievement, får man et vist antal point, alt efter om den er kategoriseret som easy, medium, hard eller impossible. Når man har nok point, stiger man i level, og ja. Det kan man så gå og blære sig med.

Udover dette, så er Kongregate en skide god måde at komme i kontakt med folk, der spiller de samme spil - der er nemlig tonsvis af chatrum, nogen delt op på sprog (ja, der er danske chatrum), andre delt op på spil, og nogen er for alle.

Selv er mit level latterligt lavt, taget i betragtning af, at jeg har været medlem siden slutningen af 2007. Folk der har været medlem bare et par måneder, er ofte højere level end mig. Og nu hvor du går ind og registerer dig, bliver du sikkert også hurtigt højere level end mig.

Men ja, det er så Kongregate. Du finder det på Kongregate.com.


PS. Skulle du være interesseret i at tilføje mig som ven derinde, så hedder jeg, naturligvis, Giluc.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar