mandag, marts 15, 2010

Pure Pwnage - Teh TV Series, godt eller skidt?

Det er godt nok ved at være længe siden jeg har snakket om Pure Pwnage, men nu er det på tide! I fredags udkom der nemlig et helt nyt afsnit i serien - noget vi hardcore fans har ventet på i lang tid efterhånden. Var det så en positiv eller negativ oplevelse?


At sige, at jeg bare er fan af Pure Pwnage, ville nok være noget af en underdrivelse. Jeg er helt ekstremt stor fan af Pure Pwnage. Jeg vil sige, at når man har et stykke merchandise der ikke gør andet end at afspille citater fra serien, og når man ligefrem har et par underbukser hvorpå der står teh_pwnerer, så er det vist ekstremt nok!

Den seneste webepisode udkom i slutningen af august, 2008. Det var selvfølgelig planen, at der skulle komme adskillige episoder efter den, men desværre døde en af skuespillerne i en bilulykke. Dermed blev projektet sat på pause, på ubestemt tid.

For et par måneder siden (snart et halvt år, så vidt jeg husker) blev det afsløret, at en kommende tv-serie ville komme på den canadiske tv-kanal ShowCase. Booyah, Pure Pwnage møder tv! Desværre kan jeg ikke tage ShowCase på mit tv, men takket være internettet har jeg alligevel formået at se afsnittet i høj opløsning!

Og var det godt? Bestemt. Hvis man tidligere har set webepisoderne skal man være forberedt på, at tv-serien ikke er lige så nørdet og indsnævret som i sær de første par afsnit af Pure Pwnage var. Humoren er dog stadig kraftigt baseret på gaming, og det er mindst lige så sjovt som webepisoderne! Tv-serien har (selvfølgelig) også en langt større produktionsværdi, med gode skuespillere, og noget af det vigtigste (for mig, i hvert fald); rigtig god lyd, så det bl.a. er blevet nemmere at høre hvad der bliver sagt når der optages udenfor.

Jeg vil ikke afsløre plottet, så hvis du synes det lyder rigtig spændende, så søg lidt på nettet, det burde ikke være svært at finde (nej, det er ikke lovligt... Bor du i Canada kan du se det lovligt på showcase.ca).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar