onsdag, juli 14, 2010

Sniper: Ghost Warrior Limited Edition Xbox 360

Hej alle!

For noget tid siden var jeg så heldig at vinde spillet Sniper: Ghost Warrior til Xbox 360. Men det var ikke bare spillet alene jeg vandt, faktisk var det en ammunitionskasse, der udover spillet indeholdt:
  • En t-shirt
  • To postkort-agtige sedler
  • Camouflagetube
  • Knæklys
  • Beef jerky
  • Kombination af laser pointer og lommelygte inkl. læderbeholder
Alt i alt en ekstremt svedig præmie! Jeg har selvfølgelig optaget udpakningen samt taget billeder. Så vidt jeg ved kan den ikke købes, så jeg ved desværre ikke hvordan du også kan få fingrene i denne lækre limited/special edition-udgave.



2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Hvor var du så heldig at vinde dette. Var det på nettet eller???

    Vh Thomas

    SvarSlet
  2. Jepsen, en Facebook-konkurrence :)

    SvarSlet